HRVATSKO PRAVO

Prve online stranačke novine u Republici Hrvatskoj

http: www.hrvatsko-pravo.hr

http: www.hrvatsko-pravo.com

19. listopad 2007.

PREDSJEDATELJ SENATSKOG IZBORNOG ODBORA DEMOKRATSKE STRANKE UPUTIO PISMO PREDSJEDNIKU HSP 1861. POVODOM DODJELE NOBELOVE NAGRADE AL GORE-U BIVŠEM SENATORU I POTPREDSJEDNIKU SAD-A!

SENATOR CHUCK SCHUMER TRIBUTE TO AL GOREDear Dobroslav ,

While serving in the U.S. House of Representatives in the1980s, I remember a young, gutsy Congressman who criticized the Reagan administration for ignoring the effects of greenhouse gases. That member of Congress was Al Gore, and today his perseverance has been recognized across the globe.

When Al and I served together in the House, he was a humanitarian before he was a politician. He was a tireless advocate for the environment and an educator. And now Al Gore is the winner of the Nobel Peace Prize. It was announced hours ago in Norway that he shares the award with the U.N.'s Intergovernmental Panel on Climate Change.

Al gave speech after speech on the climate crisis long before it was a trendy topic. When you think of an American with persistence - who has never lost sight of pursuing what's right - think of our fellow Democrat Al Gore. Join me in congratulating him on well-deserved success.

This is a proud day for all of us. An American citizen was given the highest honor for an issue of the greatest importance. Al Gore has never stopped working toward a solution for global warming, and now the world recognizes him for his tenacity and his activism.

Since our days in Congress, I have called Al Gore a principled fighter for the American people.  He was a leader then and a Nobel Prize winner now.

We all say congratulations, Al. We couldn't be prouder

Sincerely,

Sen. Chuck Schumer

Poštovani Dobroslav,

Jedno vrijeme služeći u SAD-u  u Zastupničkom domu u 1980  godinama,  sjećam se mladog, hrabrog kongresnika koji je kritizirao Reagana uprava zato što je zanemarivao vrijednosne pokazatelje stakleničkih plinova. Taj član Kongresa je bio Al Gore, i danas njegova ustrajnost je bila prepoznata po cijelom svijetu.

Kada Al i ja sam služio zajedno u Kući, on je bio humanitarac više nego  političar. On je bio neumoran zagovornik za okoliš i obrazovni djelatnik. I sada Al Gore je pobjednik Nobelove Nagrade Za mir. To je objavljeno  prije nekoliko sati u Norveškoj da Al Gore  dijeli dodjelu nagrade sa UN-ovim ' Međudržavnim Panelom za klimatske promjene.

Al je govorio i govorio o klimatskoj krizi puno prije nego li je to postala popularna tema. Kada  se sjetite Amerikanca  sa ustrajnošću - koji nikad nije izgubio iz vida težnju za onim  što je ispravno - sjetite se našeg bližnjeg Demokrata Al Gore-a. Zadovoljstvo mi je  čestitati mu  na zasluženom uspjehu.

Ovo je ponosan dan za sve nas. Američki građanin je dobio najvišu čast za problem od najveće važnosti. Al Gore nikad nije prestao raditi na rješenju za globalno zagrijavanje, i sada svijet prepoznaje  njegovu ustrajnost i njegov aktivizam.

Ovih dana u Kongresu sam nazvao Al Gora principijelnim borcem za američke ljude.  On je bio vođa a zatim i dobitnik Nobelove Nagrade.

Mi Ti  svi čestitamo, Al.  Ne bismo mogli biti ponosniji

Iskreno,

Senator Chuck Schumer