HRVATSKO PRAVO
Prve
stranačke online novine u Republici Hrvatskoj
13. veljače 2007.
POLITIČKE SPLAČINE ŽIVKA KUSTIĆA ILI OPORTUNISTIČKA KRITIKA TITA NA STEPINČEVO!
Na
Stepinčevo, 10. veljače ove godine
komentator “Jutarnjeg lista”,
Živko Kustić, bivši glavni urednik Glasa Koncila (i aktualni član uredništva),
objavio je komentar o blaženom Alojziju Stepincu, koji je od posljedica
trovanja od strane titoističkog režima preminuo 1960. blago u Gospodinu, ali
svejedno u mukama i boli zbog posljedica trovanja. Dan Stepinčeve smrti
proglašen je u Rimokatoličkoj crkvi u Republici Hrvatskoj spomen-danom nazvanim
Stepinčevo.
Kao
što je od strane povjerenstva Svete Stolice nedvojbeno utvrđeno, komunistički
režim maršala Tita i njegovi boljševički sluge u Zagrebu, Vladimir Bakarić i
Vladimir Nazor (kojemu se klanja
Sanaderova stranka, HDZ), montirali su Zagrebačkom nadbiskupu Rimokatoličke
crkve u Hrvatskoj, i predsjedniku biskupske konferencije, politički sudski
proces u staljinističkom stilu, i nedužnog ga osudili na dugogodišnju zatvorsku
kaznu, za vrijeme koje ga je jugokomunistička tajna policija OZN-a sustavno
trovala kroz hranu, a iz susjedne zatvorske ćelije ga izlagala radiokativnom
zračenju. Titoistički zločinački
režim ubio je Zagrebačkog nadbiskupa i kardinala Stepinca.
Međutim,
Živko Kustić preskače ovaj važan detalj, tako da neki neupućeni čitatelji
“Jutarnjeg lista” dobivaju dojam kao da je Tito dao Stepinca osuditi i držao ga
u zatvoru i pritvoru, te da je Stepinac jednog dana umro od starosti, kao zdrav
čovjek.
Živko
Kustić i inače u vezi blaženog Alojzija Stepinca podilazi bivšim komunistima
koji su skrivili Stepinčevu smrt. Kada
je predsjednik Hrvatske stranke prava 1861. Dobroslav Paraga podnio protiv
Josipa Manolića nadležnom državnom odvjetništvu kaznenu prijavu, zbog osnovane sumnje da je Josip Manolić, kao bivši visoki dužnosnik jugokomunističkog
režima (šef zatvorskog sustava tzv. “Narodne Republike Hrvatske”) nakon Drugog
svjetskog rata (za vrijeme rata visoki oficir zloglasne tajne policije OZN-e) sudjelovao u trovanju Alojzija Stepinca i u
njegovu ubojstvu, Živko
Kustić je na stranicama “Jutarnjeg lista” praktički stao u obranu Josipa
Manolića, kao da se Manolić nije mogao sam braniti. I te kako se Joža Manolić
može sam braniti, čak i pakostiti i lagati u velikom stilu, kao prošle godine u
funkciji svjedoka tužiteljstva Haaškog suda ICTY kada je Dobroslava Paragu
oklevetao kao navodnog “predvodnika prvorazredne nacističke organizacije”,
nazivajući tako HOS, dakle, domoljubnu organizaciju koja je Republiku Hrvatsku
branila od velikosrpske agresije.
Živko Kustić je D. Paragi predbacio da Stepinac ne bi
tužio Manolića, nego da bi mu oprostio. Možda bi mu oprostio, ali Živko Kustić
kao da je zaboravio da je princip demokracije striktno postupanje pravne
države, bez obzira na težinu kaznenog djela, a trovanje je teško kazneno djelo,
a u Stepinčevu slučaju se radi o o političkom ubojstvu i djelu državnog
terorizma koje ne zastarijeva. Živko Kustić uopće nije u pravu kada je u svom
članku na Stepinčevo, pod naslovom „Tito se nije znao svladati“ sveo sudsku
osudu Stepinca na razinu Titove neke navodne osobne osvete (ubojstvo Stepinca
preskače), jer je Stepinac u narodu bio popularniji od Tita. To podsjeća na
Mesićeve nebuloze da je „Bleiburg“ bio partizanska osveta. Partizani se nisu
imali za što osvećivati ustašama jer nisu ustaše razbili prvu Jugoslaviju nego
Sile osovine, i nisu ustaše dizali oružani ustanak nego partizani, i za vrijeme
tog ustanka su titoisti ubili od 1941. do 1945. stotine svećenika Rimokatoličke
crkve i hodža Islamske zajednice. U kondicionalu Živko Kustić postavio je
teoriju da je sudska osuda Stepinca bila od strane Tita motivirana i osudom i
smaknućem četničkog vođe Draže Mihajlovića, što je apsolutno netočno. Živko Kustić nema pojma o
povijesnim silnicama: Svi komunistički režimi diljem svijeta, tako i u Titovoj Jugoslaviji,
likvidirali su i proganjali predstavnike
Crkve zato što je Crkva bila u izravnom konkurentskom odnosu prema
komunističkoj partiji koja je vrbovala pripadnike naroda, a Crkva joj je u tome
smetala, isto kao što je Hitlerovoj partiji i pokretu NSDAP smetala
Rimokatolička i Evangelička crkva za koje je imao u planu da ih nakon rata u
cijelosti likvidira i raspusti, kao što se u Francuskoj dogodilo za vrijeme
revolucije 1789. godine.
Komunisti su deklarirani ateisti i stoga je vjernik
Stepinac bio smetnja, kao i svi kršćani. Staljin je svom satelitu Titu naredio
obračun sa Crkvom, kao što se dogodilo i u Mađarskoj, Čehoslovačkoj, Poljskoj i
drugdje gdje su također stradali nadbiskupi. Živko Kustić je izričito prešutio da je blaženi Alojzije
Stepinac proglašen blaženikom i zato što je ŽRTVA KOMUNIZMA. (Kustić očito ne
čita Glasnik Postulature „Blaženi Alojzije Stepinac“.) Za razliku od svećenika Rimokatoličke crkve Živka Kustića,
koji se zbog ženidbe za pravoslavku odrekao rimokatoličkog obreda i prešao na grkokatolički, kako bi se mogao oženiti, gospićko-senjski
biskup Bogović, kao i kardinal Josip Bozanić, su na Stepinčevo 2007. izričito
naglasili Stepinčevo mučeništvo zbog totalitarnog komunizma.
Kad imamo u vidu čudno ponašanje Živka Kustića, poziv
pape Benedikta XVI da Crkva i politika u bivšim komunističkim zemljama provedu
lustraciju ima i te kako uporište u hrvatskoj zbilji, i što se prije bude
lustraciji pristupilo, to će prije iz javnog života nestati oni koje je Otac
domovine dr. Ante Starčević nazvao da love ribu u mutnome.
Kustićev poziv hrvatskim katolicima na kraju njegova
sramotnoga članka, da se odreknu Tita i Pavelića, jer da možda ima hrvatskih
katolika koji nisu svjesni da Tito i Pavelić spadaju u prošlost, zaista je prevršio svaku mjeru, jer u eri kriptokomunističkog
titoističkog sustava u Republici Hrvatskoj aludirati na to da netko u hrvatskom
društvu želi povratak poglavnika Pavelića, predstavlja lukavu
kriptokomunističku politiku, jer ispada kao da u Hrvatskoj danas divljaju titoisti i ustaše. (Vesna
Pusić naime tvrdi da Hrvatskom drmaju ustaše.) Neka Kustić uputi takve kritike
Anti Đapiću i Mladenu Schwartzu koji sigurno ne predstavljaju hrvatske
katolike, a ne hrvatskim katolicima, jer hrvatski katolici ne priželjkuju
poglavnika Pavelića, dok su za Tita tako i tako ateisti i neki skriveni
titoisti kao deklarirani katolici.
I ne bi bilo loše kada bi katolik Živko Kustić jednom
kritizirao titoiste u listu u kojemu piše, dakle, Davora Butkovića ili pak
Stjepana Mesića, Ivicu Račana, Luku Bebića i Vladimira Šeksa. U suprotnome će netko
pomisliti da je Živko Kustić titoist, a ne samo katolik.