HRVATSKO PRAVO
Prve online
stranačke novine u Republici Hrvatskoj
http: www.hrvatsko-pravo.hr
http: www.hrvatsko-pravo.com
13. lipanj 2007.
TEŠKO BOLESTAN DENIS LATIN IZNIO NAJGRUBLJE KLEVETE O HRVATSKOM BLAŽENIKU KARDINALU ALOJZIJU STEPINCU!
U svojoj snimljenoj emisiji,
emitiranoj 11. lipnja 2007. na Hrvatskoj televiziji, pod naslovom “Latinica:
Život i smrt u NDH”, njen je autor i voditelj Denis Latin na grub i za
novinarsku profesiju nedopustiv način manipulirao mučenicima holokausta, srpskim i romskim žrtvama ustaškog režima u
NDH iz Drugog svjetskog rata, sa ciljem blaćenja Rimokatoličke crkve u
Hrvatskoj na čelu sa Zagrebačkim nadbiskupom dr. Alojzijem Stepincem, sa krajnjim ciljem opravdanja za masovna
ubojstava genocidnog jugokomunističkog režima bivše Jugoslavije, i uzdizanja
Josipa Broza Tita kao navodnog borca za slobodu žrtava fašizma.
“Posljednjih
mjeseci u hrvatskoj se javnosti mnogo govorilo o zločinima koji su na kraju
Drugog svjetskog rata počinjeni na Bleiburgu nad pripadnicima poražene vojske.
Večerašnja “Latinica” prikazuje vrijeme i događaje koji su tome prethodili.
Ustaški logori, rasni zakoni, prodaja hrvatskih teritorija i masovni zločini
bili su temelj marionetske Nezavisne Države Hrvatske koju je uspostavio
poglavnik Pavelić…” kaže se u najavi TV-programa za ponedjeljak, 11. lipnja
2006. godine, a što je na početku emisije najavio i Denis Latin.
Denis
Latin je ponovio tezu drugog predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića,
koji uzastopno na javnim manifestacijama
zločinačkog partizanskog režima, u ime Republike Hrvatske, ponavlja pred
hrvatskom i svjetskom javnošću tezu da pod sintagmom “Bleiburg i Križni put”
jesu ubijeni ratni zarobljenici, ali da je većina njih kriva za “Jasenovac”, i
tu Mesić stavlja točku, a u biti sugerira kako su 1945. ubijeni hrvatski ratni
zarobljenici uzrokovali jasenovačke žrtve, te da su mnogi od njih zaslužili smrt čiji je autor maršal Tito, za
kojega Mesić, Denis Latin, Tvrtko Jakovina, Ivo Goldstein, Dušan Bilandžić i
drugi titoisti imaju u pravilu samo riječi pohvale.
Problem je u tome što Denis Latin i neki drugi
novinari i medijski djelatnici imaju izrazito ideološki pristup prilikom
prezentacije interpretacije povijesti Hrvata u Drugom svjetskom ratu, i to
takav ideološki pristup u prevladavanju tragične prošlosti da se povijesne
činjenice stavljaju u krivi kontekst, da se povijesnim činjenicama manipulira i
da ih se krivo interpretira, i to sa glavnim ciljem stvaranja bolje prošlosti
za genocidan titoistički režim. To je, dakako,
nemoralno, i sa stanovišta pravne države nedopustivo!
Uopće, dakle, nije sporno svjedočenje gostiju u
navedenoj “Latinici” koji su iznosili svoja strašna osobna i neposredna
sjećanja kao nekadašnji zatvorenici i logoraši u koncentracijskom logoru “Stara
Gradiška i Jasenovac”, te je ispravna konstatacija da se ne radi samo o
nekakvom radnom logoru nego o logoru u kojemu su se sustavno vršila
pogubljenja, kako unutar žice logora, tako i izvođenjem logoraša izvan žice
logora na masovne, skupne i pojedinačne likvidacije. Tako je i Latinov srpski
gost u studiju, rodom sa Kozare i sa prebivalištem u gradu Banjaluki, kako je u
emisiji rečeno, naveo svoje potresno svjedočanstvo i sudbinu u Drugom svjetskom
ratu. Međutim, prešućeno je u emisiji od strane voditelja da je Banja Luka
glavni grad etnički očišćene komunističko-fašističke tzv. “Republike Srpske”, i
Denis Latin niti jednom riječju nije navedenog gosta pitao, kako je živjeti u
totalno etnički očišćenoj Banja Luki u kojoj su se četnici i komunisti Radovana
Karadžića iživljavali nad nesprskim civilima koje su ubijali i protjerali iz
njihove domovine i njihovih domova, da ne kažemo s njihovih ognjišta, jer
imenica “ognjište” je trn u oku Denisu Latinu i sličnih titoista koji spadaju u
takve licemjere da drugima traže trn u oku dok istovremeno ne vide balvane u
vlastitim glavama.
Koliko je Denis Latin licemjer vidi se po činjenici da kao uzrok “Bleiburgu” iz 1945. vidi “Jasenovac” od 1941. do 1945., ali kao uzrok stradanju kozaračkih Srba u “Jasenovcu” ne vidi “Prijedor” iz 1942. godine:
Od 10. travnja 1941. do 15. svibnja 1942. je
grad Prijedor bio pod opsadom pobunjenih naoružanih Srba koji su bili
raspoređeni u četničke i partizanske odrede u Bosni, a od 16. svibnja 1942. do
10. lipnja iste godine je Prijedor bio grad koji je, po terminologiji i
ideologiji jugoslavenske titoističke historiografije, “osolobođen” od okupacije
“ustaških narodnih izdajica”, a po terminologiji hrvatske historiografije je
Prijedor u navedenom vremenu bio pod okupacijom partizanskog režima koji je za
vrijeme tzv. “oslobođenja” ubio 229 građana Prijedora, i to nesrpske civile, a
sveukupno su Titovi partizani likvidirali (ubili sa predumišljajem) 300
nesprskih osoba iz Prijedora i okolice podno Kozare. Žrtve partizana su sve do
jedne prije smaknuća sustavno mučene, a prilikom likvidacije skidane do gole
kože, i kao ranjene su dokrajčene sjekirama i pucanjem iz pušaka iz neposredne
blizine u glavu, a među žrtvama ima i žena i djevojaka. Počinitelji su, ne samo
partizani kao takvi nego neki Srbi sa Kozare, tako da masovno uhićenje Srba sa
Kozare nakon hrvatsko-njemačke vojne akcije na Kozari nakon 10. lipnja 1942.
ima svoj uzrok u zločinu komunizma koji je počinjen prije toga u Prijedoru i
podno Kozare, što ne znači da se odvođenje dijela kozaračkog srpskog
stanovništva u jasenovački logor treba opravdati, naprotiv to je za svaku
osudu,
međutim, kada se za “Bleiburg” navodi da je prethodio “Jasenovcu”, onda je
“Jasenovcu” prethodio “Prijedor”.
Nadalje, Denis Latin u navedenoj emisiji niti
jednom riječju nije spomenuo niti jedno jedino političko i masovno ubojstvo
koje su na području NDH od 1941. do 1945. počinili srpski četnici, posebno u
dalmatinskoj krajini, Liki i Bosanskoj krajini u ljeto 1941. godine, kao i u
dolini rijeke Drine zimi 1941./1942. i 1943. godine, a kamoli da je simpatizer
Josipa Broza Tita, dakle, Denis Latin, sin Titovog partizana i komuniste,
spomenuo Titove zločine na području NDH, koji su izvršeni nad hrvatskim
civilima, najvećim dijelom nad hrvatskim seljaštvom. Denis Latin je u
emisiji spomenuo hapšenje Srba 1941. u Bjelovaru i njihovu likvidaciju, pa
likvidaciju Srba u glinskoj crkvi itd. ali niti jednom riječju ne spominje kako
su naoružani Srbi, bilo u partizanima, bilo u četnicima 1941. godine ubijali
hrvatske civile, i to još u travnju 1941. godine, i to još dva dana prije
službenog proglašenja i uspostave NDH 10. travnja 1941., te da je hapšenje
nekoliko stotina Srba u travnju i svibnju 1941. od strane ustaškog režima bio
čin odmazde i osvete zbog divljanja naoružanih srpskih civila i ostataka vojske
Kraljevine Jugoslavije. U mostarskom okrugu se jugoslavenska vojska nije u
travnju 1941. nakon osovinskog napada na Jugoslaviju borila protiv talijanske
vojske nego je topovima gađala sela s hrvatskim stanovnicima katoličke vjere, i
ubijali hrvatske seljake. O tome u “Latinici” ni riječi spomena. Osim toga,
povijesna je znanost demantirala da su srpski civili ubijeni u glinskoj crkvi,
a u vezi odmazde nad Srbima iz okolice Bjelovara ne radi se o 400 do 500
ubijenih nego o 190 strijeljanih Srba, isto kao što se u vezi likvidiranih
veljunskih Srba ne radi o 500 do 600 likvidiranih nego o 35 strijeljanih Srba,
kao odmazda za jednu zaklanu hrvatsku obitelj iz toga kraja u to doba; mjesto
Veljun je imalo 1000 stanovnika, pa ako je pobijeno 500 do 600 muških osoba,
kako se tvrdi, tko je onda od veljunskih Srba popunio veljunski partizanski
odred?)
Denis
Latin za silne zločine Josipa Broza Tita i banditske vrhuške jugoslavenske
komunističke partije stalno traži opravdanje i objašnjenje kako bi se
relativiziralo masovna ubojstva koja je partizanski režim činio sustavno za
vrijeme Drugog svjetskog rata i nakon rata, kao i u mirnodopsko vrijeme. Evo što je o karakteru
Josipa Broza Tita i njegovih partizana, pa i o svome karakteru u to vrijeme,
1941. godine, rekao najbliži Titov suborac, crnogorski boljševik Milovan Đilas
u vezi odlaska partizanskih jedinica iz Užica zbog njemačke
kontraofenzive:
“Nitko se od nas nije oprostio, čak ni oni koji su nas voljeli nisu
žalili za našim odlaskom.” (Izvor: ruski povijesno-dokumentarni
film autora Sergeja Kostina, pod naslovom “Josip Broz Tito”.)
Revolucionar
i jedan od stupova titoizma, Milovan Đilas, je sredinom 20. st. shvatio, dok
simpatizer titoizma Denis Latin na početku 21. stoljeća nije shvatio. Strašno!
Denis Latin
nije neinformirana osoba koja ne bi znala da su Titovi partizani u srbijanskom
gradu Užice blizu granice sa Bosnom, koji je tada imao 16 tisuća stanovnika,
osnovali “proletersku” vladu i uspostavili tzv. Užičku republiku, a 7. studenog
1941. je Josip Broz Tito u Užicama organizirao vojnu paradu u čast proslave
obljetnice Oktobarske revolucije. (Na svoju
partizansku kapu s tri roga dao je staviti sovjetski simbol srp i čekić umetnut
unutar simbola crvene zvijezde petokrake, da ne bi bilo dvojbe da je boljševik
a ne navodni antifašist.) Kada su srpski građani Užica vidjeli da se Tito ne
bori za oslobođenje okupirane Srbije nego za nametanje sovjetske komunističke
vlasti, okrenuli su partizanima leđa, i Titovi borci su otišli iz Užica kao
najveći lopovi.
Istaknuti srpski komunistički pisac Branko Ćopić (rođen u Bosni 1915. godine, izvršio samoubojstvo 1985. godine skokom sa mosta u Beogradu), u svojoj pripovijetci “Gluvi barut”, prvi put objavljenoj u Beogradu 1957. godine pripovijeda epizode komunističke gerile (partizanštine) u bosanskom dijelu Nezavisne Države Hrvatske. U pripovjetci Ćopić opisuje razaranje jednog naselja s muslimanskom većinom od strane partizanske jedinice pod glavnim zapovjedništvom Josipa Broza “Tita”. Navedena partizanska jedinica sastojala se od samih Srba. Ćopićeva epizoda vrlo je karakteristična za komunističke metode, na koji način komunisti iskorištavaju mržnju i nepovjerenje Srba naspram muslimanske i katoličke većine u Bosni. Uništenje naselja Demirovo, potvrđuje sam Ćopić, bila je komunistička koncesija srpskim masama koja je željna osvete radi svoje vjekovne ovisnosti o Turskoj, kao i radi lojalnosti muslimanskog pučanstva prema NDH. Ovo razaranje jednog čitavog naselja u navodnoj partizanskoj borbi protiv fašizma samo je jedna od tolikih manifestacija one iste taktike i iste mržnje koja je nešto kasnije, na kraju i poslije Drugog svjetskog rata, prouzrokovala kolektivna umorstva Hrvata i genocid nad hrvatskim narodom. Realistički opis partizanskog rata izazvao je veliku senzaciju u Titovoj Jugoslaviji, jer do tada, u poslijeratnoj prozi, partizanske se borce samo idealiziralo. U Ćopićevoj noveli iznesen je također i komunistički teror, iako autor, kao pravovjerni marksist-lenjinist-titoist i politički komesar za vrijeme rata, niječe da bi to bila redovita metoda Komunističke partije. U navedenom Ćopićevom književnom djelu partizanski zapovjednik “Tigar” vodi napad na selo, i mrzi sve seljake bez razlike. Lik je opisan kao borac iz španjolskog građanskog rata i agent kontraobavještajne službe koji je do smrti strijeljao bezbroj “petokolonaša” odnosno one koje je komunistička partija odredila da su “izdajice” na suprotnoj zaraćenoj strani. Njegov je protivnik Đulaga, zapovjednik seoske straže bosanskog naselja. Partizani nazivaju s prezirom muslimane “Turcima”, a seosku obranu “divljim ustašama”. S druge strane, muslimani nazivaju
pravoslavce “Vlasima”.
Emisija
Denisa Latina o zločinima ustaškog režima poglavnika Pavelića na tragu je
nedavno objavljene knjige “Bleiburg i Križni put 1945.” od skupine autora na
čelu s Ivom Goldsteinom, a u nakladi udruge partizanskih ratnih veterana
jugoslavenskih komunista, koja se lažno predstavlja kao “Savez antifašističkih
boraca”. Glavni motiv te knjige je bleiburški genocid nad Hrvatima negirati kao
genocid i predstaviti kao ratni zločin, ali s opravdanjem da se radilo o
partizanskoj “osveti”.
Denis
Latin prešućuje povijesnu činjenicu da su komunisti i nacisti bili od 23.
kolovoza 1939. do 22. lipnja 1941. u čvrstom savezništvu, i da je Titova KPJ u
tom razdoblju vršila agitacijsku propagandu protiv Velike Britanije, optužujući
London da napada Treći Reich. Umjesto iznošenja povijesnih
činjenica bez da se s njima manipulira, Denis Latin tako bezočno laže da je
Zagrebački nadbiskup Stepinac na Kaptolu navodno skrivao zubno zlato, u
holokaustu na području NDH ubijenih Židova, i pri tome tako sramotno manipulira
s mučeničkom smrću velike zagrebačke
umjetnice židovskog podrijetla, Lee Deutsch, puštajući raznorazne nikakvom
povijesnom činjenicom utemeljene komentare i povijesne interpretacije različitih
autora priloga u emisiji o tome kako je Crkva u NDH sekundirala u holokaustu.
Denis Latin prešućuje činjenicu da je Zagrebački nadbiskup Stepinac gotovo
cijelo vodstvo Židovske općine Zagreb spasio na način da ih je dao smjestiti na
crkveno imanje u Brezovici, gdje su barem neko vrijeme bili sigurni od rasnih
progona ustaškog režima. Denis Latin je tako
bezobrazan da dopušta opaske u svojoj emisiji kako je Stepinac trebao stajati
na Glavnom kolodvoru u Zagrebu i fizički spriječiti odlazak uhićenih nedužnih
Židova vlakovima za Auschwitz. Takve bezočno bezobrazne opaske mogle su se čuti
samo u najmračnija sovjetska vremena u doba Titove Jugoslavije neposredno nakon
1945. godine, kada je Latinov miljenik Josip Broz Tito montirao Stepincu
politički proces u staljinističkom stilu, i kada mu je taj nepismeni kumrovečki
bravar, agent Kominterne i doušnik sovjetske tajne policije NKVD odmjerio
zatvorsku kaznu, i podmuklo ga dao trovati do smrti, dok ga nije ubio! Denis
Latin, naravno da u svojoj emisiji prešućuje da je Stepinac žrtva komunizma jer
je ubijen od jugokomunističkog režima. Umjesto toga zove u emisiju jednog
debelog fratra (umjerenost u jelu i piću!) iz franjevačke provincije Bosne
Srebrene, “fra” Marka Oršolića,
osumnjičenog doušnika jugoslavenske UDB-e, koji je ranije veličao Tita i Savez
komunista, a koji pljuje po Stepincu gore nego njegov tužitelj Jakov Blažević,
i koji hvali komunistički AVNOJ, i laže, pazite, fratar laže, kako se kod nas o
nacionalsocijalizmu jako malo zna! Ako se o nacionalsocijalizmu negdje zna do u
tančine, onda je to na prostoru Hrvatske i BiH, jer se od 1945. do 2007.
svakodnevno u medijima govori o nacizmu i njegovim zločinima, a prostor
Hrvatske i BiH bio je od 1991. do 1995. pod udarom Miloševićevog
nacionalsocijalističkog režima tako da Miloševićeve žrtve i te kako znaju što
je to nacionalsocijalizam. Osim toga, u Titovoj Jugoslaviji se u školi učilo o
Hitlerovoj zločinačkoj nacionalsocijalističkoj ideologiji. O komunističkim
zločinima nad fratrima u Širokom Brijegu početkom 1945. godine navedeni fratar
u “Latinici” ni riječi! Istina je i vrlo je pohvalno što su fratri iz Bosne
Srebrene osudili 1941. nacizam i potpisali dokument o tome, kako je rekao
crveni fra Oršolić, ali je isto tako istina da su partizani i komunisti pobili
gotovo sve fratre iz samostana u Širokom Brijegu kod Mostara, o čemu je fra
Oršolić u “Latinici” podmuklo šutio. O tome da je nadbiskup Stepinac žestoko
osuđivao nacizam, i to sustavno i uzastopno pismeno i usmeno, ni riječi u
“Latinici”, pa ni od navedenog fratra-klevetnika pokojnog Stepinca! Nasuprot tome, manipulacija u “Latinici”, na kojoj majstor
mračne propagande Joseph Goebbels iz pakla čestita Denisu Latinu:
Prikazan
je snimak sastanka Pavelića i Stepinca na Kaptolu u travnju 1941. godine, odmah
nakon uspostave NDH. Isječak filma sugerira gledateljstvu kako su se poglavnik
ustaškog pokreta Pavelić i predsjednik Biskupske konferencije u NDH svakodnevno
sastajali i tajno usuglašavali progon Židova, Srba i Roma.
Povijesna
je istina da se Pavelić i Stepinac nakon prvog formalnog sastanka u travnju
1941. pa do kraja rata nisu više službeno ni neslužbeno sastajali, a vidjeli su
se samo još jednom kada je Pavelić došao na jednu svetu misu u zagrebačku
katedralu prilikom čega je Stepinac iskoristio njegovu nazočnost i opalio mu
takav moralni šamar u vezi njegove rasističke politike da je opunomoćeni
predstavnik 3. Reicha u NDH, general Glaise von Horstenau, u svojim memoarima
zapisao da bi biskup u Njemačkoj, da to sa propovjedaonice kaže Hitleru,
završio istog trenutka u koncentracijskom logoru! U Banskim
dvorima su Stepinca čak pogrdno nazivali “prijateljem partizana” i samo je
stvar sreće bila da ga ustaški režim
nije dao ubiti kao što je po Pavelićevu nalogu usred Zagreba i bijela dana
zaklan šef ustaške tajne službe UNS, Milutin Jurčić, koji je kritizirao
Pavelićevu politiku. I u takvim okolnostima se Stepinac trebao stati na ulaz u
Glavni kolodvor i spriječiti transport Židova u Auschwitz? Taman da kao moralni
autoritet u NDH bude od Pavelićeva režima ubijen i da nakon toga više ni jednoj
progonjenoj osobi ne bi mogao pomoći. (Zašto se Latinov djed nije stao na ulaz
u zagrebački Gl. kolodvor 1941.-1943. i spriječio transport Židova iz NDH u
Auschwitz?) Zato ono što nije počinio ustaški režim, počinio je jugokomunistički
režim koji je Stepinca dao ubiti. Tito je Stepinčev
ubojica, a Josip Manolić je Titov asistent! Kada je Josipu Brozu Titu ikada
bilo stalo do Židova? Kada je Tito dao obnoviti zagrebačku sinagogu? Kada je
maršal službeno posjetio spomen-područje u Jasenovcu? Kada su Titovi partizani
ikada pokušali osloboditi logoraše iz jasenovačkog konc-logora?
(Vidi izvor:
časopis Instituta za Crkvenu povijest Katoličkog Bogoslovnog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu “Croatica Christiana Periodica”, i dokument francuskog
konzulata iz Zagreba u obliku izvješća od 20. srpnja 1942. (TAJNO) što ga je
generalni konzul uputio ministru državnom tajniku (naslovljeno: “Sukob između
Crkve i ustaške vlasti”; Europa br. 65); tom je izvješću priložen prijevod
propovijedi što ju je mons. Alojzije Sepinac održao u zagrebačkoj katedrali za
blagdan sv. Petra 29. lipnja 1942. godine.)
Danijel Ivin
u “Latinici” detaljno je ispričao kako su seljaci iz okolice Slunja, na
“oslobođenoj teritoriji”, sjekirama dočekali Juru Francetića i njegova pilota
(nakon što im se avion srušio, po nekim svjedočenjima Pavelićevom akcijom jer
je Francetić kritizirao njegovo savezništvo s Mussolinijem), te da su i jednog
i drugog izmasakrirali udarcima sjekire po zatiljku glave. Danijel Ivin
namjerno je prešutio da su taj ratni zločin počinili srpski seljaci, i namjerno
je prešutio uopće reći, a kamoli naglasiti da se radi o ratnom zločinu.
Predsjednik Hrvatskog helsinškog odbora za ljudska prava prešutio je govoriti o
ljudskim pravima ratnog zarobljenika Jure Francetića. Naime, i osumnjičeni
ratni zločinci imaju ljudska prava, zamislite! Međutim, partizani nisu bili
humanisti, pa ih za ljudska prava nije bilo briga, već jedino kako pobiti što
više onih Hrvata koji su uopće bili za ideju hrvatske države.
“Jutarnji
list” je u broju od 12. lipnja 2007. ekspresno po emitiranju „Latinice“ o
zločinima ustaškog režima u NDH objavio članak pod naslovom „Latinica: Koja je
prava istina o NDH?“ U članku je, naravno, prešućeno da je prava istina o NDH
ta da je u NDH postojao cijeli niz ljudi i cijele masovne skupine hrvatskog
stanovništva koje nisu bile simpatizeri protunarodne tzv. “Narodnooslobodilačke
borbe” partizanskog pokreta koji je na Balkanu osnovan po nalogu Staljina i
šefa Kominterne Georgija Dimitrova, a koji su kao nekomunisti kritizirali u NDH
ustaški pokret i poglavnika Pavelića, a na čelu protuustaškog demokratskog
otpora nalazio se Alojzije Stepinac! Karakteristika nepartizanskih kritičara
Pavelićeva režima je da nisu bili za Jugoslaviju nego za Hrvatsku! U navedenom članku “Jutarnjeg lista”
ponavlja se ona laž koja je ponovljena i u “Latinici” o navodnom ustaškom planu
da se jedna trećina Srba u NDH pobije i istrijebi, druga trećina da se pokrsti,
a treća trećina da se etnički očisti odnosno iseli. Ovako, drugovi Denis
Latin i Tomislav Wruss, čije medijske kuće u kojima rade licemjerno godinama promoviraju antisemita i
neofašista Đapića, dobro, jako dobro poslušajte što o tome kažu povjesničari,
ali ne “povjesničari” tipa pukovnika Jugoslavenske armije Dušana Bilandžiča
“Duleta”, koji je u ožujku ov. g. od “Jutarnjeg lista” dobio godišnju nagradu
za svoje isprazno i na titoističkoj histioriografiji utemeljeno publicističko
djelo o hrvatskoj povijesti od 1941. do 2005. godine:
U literaturi jugokomunističke
historiografije koja ima karakter propagande, kao i kod nekih ličnosti iz
političkog života Republike Hrvatske, nerijetko se može pročitati ili se mogla
čuti izjavljena tvrdnja da su Pavelić i ustaše odlučili jednu trećinu
pravoslavnih Srba protjerati iz Hrvatske, drugu trećinu prevesti na katoličku
vjeru, a treću uništiti. Krilatica je posuđena od ruskog ministra Konstantina Pobjedonosceva koji godine 1881.
predlaže caru Aleksandru III da trećinu ruskih Židova treba iseliti, drugu
trećinu prevesti na pravoslavlje, a preostale pustiti da umru. Oduševljen
potporom iz Rusije, hrvatski Srbin Milan
Obradović u omanjoj brošuri antisemitskog usmjerenja 1912. prepričava kako
se „Rusi digoše na čivute(!) /Židove/“,
i nastavlja: „Zbit će se onako kako je
nedavno jedan veliki Rus kazao: za 25 godina neće u Rusiji biti ni jednog
jevreja (!) jer ćemo trećinu poklati, trećina će crknuti od glada, a trećina će
od nas pobjeći od stra(ha)“. U kontekstu srbsko-hrvatskih sukoba na
prostorima Hrvatske i Bosne i Hercegovine ta će izjava završiti u mnogim
nesporazumima sa strašnim posljedicama osobito u 20. stoljeću, mišljenja je
Franjo Šanjek iz Zagreba, glavni urednik časopisa „Croatia Christiana
Periodica“ instituta za Crkvenu povijest Katoličkog Bogoslovnog fakulteta
Sveučilišta u Zagrebu.
Na temu o propagandističkoj
priči i velikoj laži o navodnom planu ustaškog režima u NDH da trećinu Srba
uništi, drugu trećinu prevede sa pravoslavlja na katoličnanstvo a treću trećinu
protjera iz Nezavisne Države Hrvatske može se znanstveno dokazati da ona nije
odraz povijesne istine, i to zato što je u NDH od preko šest milijuna
stanovnika živjelo oko dva milijuna pravoslavnog pučanstva koje se većinom od
stvaranja prve Jugoslavije 1918. godine vodilo od beogradskog režima kao srpsko
pučanstvo i članovima Srpske pravoslavne crkve (SPC) dok je povjesničar dr. Ivo
Pilar dokazao 1918. u svojoj knjizi „Južnoslavensko pitanje“, da se radi o
posrbljenim Vlasima pravoslavne vjere. Uglavnom, kad bi bila istina da je
ustaški režim imao u planu izvršiti istrjebljenje srpsko-pravoslavnog pučanstva
sa područja Hrvatske i BiH, onda u Hrvatskoj i u Bosni i Hercegovini ne bi
možda ni polovica srpsko-pravoslavne populacije iz 1941. godine živa dočekala
1945. godinu. Postoje i velike laži velikosrbijanske propagande, lansirane još
u vrijeme komunizma u Titovoj Jugoslaviji, o navodno „700 hiljada“ srpskih
žrtava u koncentracijskom logoru u Jasenovcu. Znanstveni podatci, međutim,
svjedoče i dokazuju suprotno od velikosrbijanske i velikosrpske propagande: po
podatcima javno-pravne ustanove Republike Hrvatske, „Spomen Područja
Jasenovac“, iz 2006. godine, broj žrtava srpske nacionalnosti u KL Jasenovac od
1941. do 1945. naveden je poimenično sa 39.580 (trideset i devet tisuća pet
stotina i osamdeset), ili odprilike 20 puta manje nego što su tvrdili
srbijanski marksisti i velikosrbski ideolozi, okupljeni oko „Srpske akademije
znanosti i umetnosti“ (SANU), u Beogradu, od kojih je balkanski krvnik i čelnik
komunističke partije u Srbiji, Slobodan Milošević, crpio osamdesetih godina 20.
st. svoju protuhrvatsku propagandu sa ciljem mobilizacije hrvatskih i
bosanskohercegovačkih Srba, i sa krajnjim ciljem pripojiti dijelove političkog
teritorija Republike Hrvatske i Republike Bosne i Hercegovine državnom području
tadašnje Socijalističke Republike Srbije. Priča
o nasilnom pokrštavanju hrvatskih Srba u Drugom svjetskom ratu ne drži vodu jer
se kršćanina, tako i kršćanskog pravoslavca ne može dva puta pokrstiti u životu
već samo jednom tako da je pravoslavac već kršten i ne može po zakonu Rimokatoličke
crkve prilikom dobrovoljnog vjerskog prijelaza na katoličku vjeru biti ponovo
kršten, s obzirom da bi to bilo besmisleno. Oni Židovi, pak, koji su u NDH
pokršteni, kao gospođa Zora Dirnbach, koja je bila gošća u „Latinici“,
pokršteni su od strane „Stepinčeve“ Crkve zato da im se spasi život od rasnih
progona ustaškog režima u NDH, a to je gospođa Dirnbach i potvrdila, ali je
Denis Latin opet i s njenim svjedočanstvom besramno manipulirao vrijeđajući
povijesni lik blaženog Alojzija Stepinca.
Sve u
svemu, glavni ravnatelj Hrvatske radio-televizije, Vanja Sutlić, trebao bi,
zajedno s urednikom informativnog programa Rončevićem, zbog takve Latinove
emisije, biti smijenjen, jer vrijeđanje na javnoj televiziji uspomene na časnog
Alozija Stepinca vrijeđa većinu društva Republike Hrvatske koje je, barem
deklarativno, katoličko. Nije slučajno da je Denis Latin dobio
nedavno medijsku nagradu upravo u Srbiji, jer onako kako on prezentira hrvatsku
povijest ne bi se u Hrvatskoj usudio ni jedan simpatizer velikosrpske ideologije.
Latinova prezentacija ustaških zločina ima samo jedan i isključivi cilj –
opravdati bleiburški pokolj kao nekakvu osvetu, međutim, ne radi se o osveti
nego o titoističkom obračunu 1945. sa svim onim Hrvatima i ljudima druge
nacionalnosti koji nisu bili na boljševičkoj liniji tzv. „NOB“ i koji nisu bili
za obnovu Jugoslavije. Povijesna je
istina da između totalitarnog ustaškog i jugokomunističkog partizanskog
titoističkog režima nema razlike po stupnju i metodama zla, ima samo razlike u
broju žrtava, s obzirom da je totalitarni titoizam prouzročio i izvršio
najmanje dva do tri puta veći broj žrtava nego što su talijanski fašisti,
srpski četnici i ustaški režim počinili u Drugom svjetskom ratu!
Na kraju, ne stoji Latinova
tvrdnja da se u Republici Hrvatskoj u posljednje vrijeme u „enormnim
količinama“ govori medijski o Bleiburgu, naprotiv, istina o jugokomunističkim
zločinima nalazi se na HRT-u uglavnom pod cenzurom. Hrvatska javnost očekuje
emisiju o „Životu i smrti u Titovoj Jugoslaviji“, ali ne od Denisa Latina nego
od ideološki neopterećenih i objektivnih novinara!