HRVATSKO PRAVO
Prve online stranačke novine u Republici Hrvatskoj
http:
www.hrvatsko-pravo.hr 03. studeni 2011.
USTAVNI SUD PONOVNO UGROŽAVA USTAVNOST REPUBLIKE HRVATSKE
SVIM ISLAMSKIM VJERNICIMA U HRVATSKOJ, BOSNI HERCEGOVINI I ŠIROM SVIJETA ŽELIMO SRETAN KURBAN BAJRAM DA GA PROVEDU U MIRU SA BOŽJIM BLAGOSLOVOM!
Daleko je od istine da je samo HDZ kao vladajuća stranka zaslužna za potpuni kriminal i korupciju u državi, jer po političkoj korupciji mogu joj konkurirati i mnoge druge stranke, državne, pravosudne i političke institucije među kojima je svakako i Ustavni sud RH.
U svemu tome, zakašnjelo uhićenje Tuđmanovog udbaša Boljkovca liči na loše izrežiranu komediju HDZ-a radi dobivanja glasova koja će potrajati vjerojatno do 04. prosinca ili do dolaska na vlast jugoslavenske ekstremne ljevice voljom HDZ-a i nepopravljivih hrvatskih slijepaca. Od presude Boljkovcu i drugovima za monstruozne komunističke zločine po HDZ i SDP modelu vrlo teško da ćemo ikada išta vidjeti.
NA SLICI: IGROKAZ DO 4. PROSINCA 2011 ILI NEŠTO OZBILJNO ?
HSP 1861. podnio je Državnom odvjetništvu niz materijalnih dokaza o sumnji u počinjene ratne zločine za Boljkovca, Manolića i dr., ali Državno odvjetništvo manipulira i zlorabi svoje ovlasti u političke svrhe, jer nema nikakvog pravnog niti razumnog opravdanja da se istrage protiv odgovornih za ratne i poslijeratne zločine tobože vode dvadeset i više godina.
Uskoro će novi parlamentarni izbori a taj i takav sud nije otklonio nijednu od niza protuustavnih zapreka da bi barem slijedeći izbori mogli biti donekle pošteni pravedni. Krajem prošle 2010. godine, Hrvatska stranka prava 1861. primila je nakon 3 godine i dva mjeseca rješenje Ustavnog suda kojim se odbacuju njezini prijedlozi iz 2007.g. za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavnim zakonom za provedbu Ustava Republike Hrvatske – Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o izborima zastupnika u Hrvatski sabor (»Narodne novine« broj 19/07.), – Zakona o popisima birača (»Narodne novine« broj 19/07.), – Zakona o financiranju političkih stranaka, nezavisnih lista i kandidata (»Narodne novine« broj 1/07.). HSP 1861. je u svojim podnescima istaknuo da se redoviti izbori za zastupnike u Hrvatski sabor održavaju u mjesecu studenom 2007. (izbori su održani 24. i 25. studenoga 2007.), a da su osporeni zakoni doneseni u prosincu 2006. odnosno veljači 2007. Sukladno tome, pri donošenju zakona kojima se uređuje izbor zastupnika Hrvatski sabor se »nije pridržavao ustavne odredbe iz članka 4. ... Ustavnog zakona, već je te propise donio ... nakon proteka roka od godine prije održavanja redovnih izbora za zastupnike Hrvatskog sabora. (...) Dakle, nakon izminuća propisanog roka Ustavnim zakonom.« Osporeni zakoni doneseni su protivno članku 4. UZPU/01-a, to jest kršenjem ustavnih propisa, a samim tim doneseni zakoni nisu u skladu sa ustavnim načelima, dakle, protuustavni su. Time je povrijeđena pravna sigurnost građana kao i pravo građana na poštene i slobodne izbore zajamčene Ustavom.« HSP 1861. predložila je Ustavnom sudu da ukine osporene zakone i na taj način onemogući višestruko narušavanje ustavnog poretka i zakonitosti parlamentarnih izbora, krivotvorenje izbornih rezultata na temelju preko pola milijuna prekobrojnih birača upisanih u popise birača, veliku neujednačenost broja birača po izbornim jedinicama radi koje se neki zastupnici biraju sa prosječno mnogo manje glasova u odnosu na druge što dovodi do narušavanja ustavnog načela jednakosti između kandidata i birača prigodom parlamentarnih izbora. Međutim, politički suci sa Ustavnog suda čekali su više od tri godine i smišljali nekakav nevjerodostojan odgovor i na koncu da izbjegnu bilo kakvu političku i sudsku odgovornost proglasili su se ni više ni manje nego nenadležnim za odlučivanje o tom predmetu. Odnosno, utvrdili su da o Ustavnom zakonu za provedbu Ustava Republike Hrvatske Ustavni sud utvrđuje da nije nadležan ocjenjivati, jer taj zakon – unatoč nazivu – nema pravnu snagu Ustava. Dakle, Ustavni zakon za provedbu Ustava RH prema nakaradnom tumačenju Ustavnog suda ne potpada pod njegovu nadležnost jer u postupku njegovog donošenja nije izglasan sa dvotrećinskom saborskom većinom, pa zato nema ustavnu snagu, što je samo po sebi tumačenje sračunato jedino na to da Ustavni sud pilatovski opere svoje uprljane ruke i omogući izvršnoj vlasti da čini štogod je volja, manipulira izborima, izbornim rezultatima, spiskovima birača, mrtvim dušama na izbornim mjestima, manipulira brojem birača po izbornim jedinicama koje se međusobno razlikuju čak i do sto tisuća birača, premda broj birača po izbornim jedinicama ne bi smio prelaziti razliku od pet posto. Zanimljivo, da politički suci Ustavnog suda nisu ukinuli odredbe o izbornim jedinicama zakona o izborima zastupnika u Sabor nego su to prepustili slobodnoj volji vlade i Sabora, čime su i nove parlamentarne izbore unaprijed odredili kao protuustavne i protivne izbornim zakonima. Sudjelovati u takvoj nečasnoj i lupeškoj raboti mogu samo oni koji se bore za sebe a ne za iskorjenjivanje takvih pojava, snaga i odnosa.
|
|